Na jarenlang te hebben gewerkt in een groot aantal internationale consultingfirma's werd 1 ding duidelijk. Bijna alle consultingbedrijven claimen wel dat ze organisaties helpen, maar in de praktijk wordt een in de jaren 60 ontwikkeld keurslijf op een klant losgelaten. Productiviteitstrajecten heet dat, stopwatch consulting, manloading, master schedules en nog veel meer zaken die op korte termijn een schok opleveren, maar daarna vooral veel frustratie voor de klant.
​
Wat opvalt is dat ervan wordt uitgegaan dat de directeur autocratisch de organisatie aanstuurt en ook direct en zonder tegenstand de benodigde acties kan uitvoeren. Dat kwaliteit ondergeschikt is aan de prijs.
Foralda heeft door de jaren heen een heel andere aanpak ontwikkeld die veel succesvoller is gebleken. Door uw medewerkers deel te maken van de verandering zal deze veel krachtiger zijn en ook veel langer beklijven. Door kennis over te dragen op uw organisatie bent u in staat om steeds verder te ontwikkelen. Creatieve oplossingen zijn de basis van de verbetering. Tailormade afgestemd op uw situatie en behoeftes.
Adviseurs moeten zichzelf overbodig maken, dat is het doel.
De klant staat bij Foralda centraal.
Onze manier van werken levert gegarandeerd duurzame resultaten op. Dat kunnen we door onze manier van werken ook gemakkelijk garanderen.